Thursday, September 10, 2020

Where’s Fall?

 

In case you are wondering why our hanging baskets have come inside.


It is because Colorado has had a record early snow fall! 

This started on September 8th and two days later we are still getting flurries.

:
We usually like to stay up here until the Aspens turn their beautiful golden color....but at this point we are wondering what happened to Fall? 


 There are some blue skies to the south this morning,
 but to the Southwest it looks like more is coming.
To be truthful this has been sort of exciting for us since we are Texans!

8 comments:

  1. And technically speaking it's still summer!

    Here it's cooled down, but not yet to the point of freezing temperatures.

    ReplyDelete
  2. I can't imagine having snow in early September - the world's gone mad.

    ReplyDelete
  3. groet aan alle kijkers online, ik ben hier om een ​​klein getuigenis te geven. Mijn naam is Melania Macron, ik ben 40 jaar oud uit Rotterdam, Nederland. Ik ben op 31-jarige leeftijd getrouwd. Ik heb maar één kind en ik leefde gelukkig. Na een jaar van mijn huwelijk werd het gedrag van mijn man zo vreemd en ik begrijp niet echt wat er aan de hand was, hij pakte het huis uit naar een andere vrouw Ik hou zoveel van hem dat ik er nooit van droom hem te verliezen, ik probeer mijn mogelijk het beste om ervoor te zorgen dat mijn man bij me terugkomt, maar het mocht allemaal niet baten, ik huil en huil hulpzoekend, ik besprak het met zijn familie maar ik kreeg geen antwoord. dus mijn beste vriendin Anna Johansson beloofde me te helpen . Ze vertelde me over een man genaamd Drosagiede, ze vertelde me dat hij een geweldige man is en een echte man die kan worden vertrouwd en dat er niets is over liefdeskwesties dat hij niet kan oplossen en ze vertelde me hoe hij een ontelbaar aantal mensen heeft geholpen in het herstellen van hun relatie. Ik was echt overtuigd, ik nam snel contact op met zijn e-mailadres, doctorosagiede@gmail.com of zijn WhatsApp op +2349026414771 of Viber op +2349026414771.Ik leg hem al mijn probleem uit, hij vertelde me dat ik me geen zorgen moest maken dat al mijn problemen zouden zijn onmiddellijk opgelost. Hij vertelde me wat ik moest doen om mijn man terug te krijgen en dat deed ik, hij zei dat na drie dagen mijn man bij me terug zal komen en zal gaan bedelen, en het gebeurt echt zoals hij zei, ik was erg verrast, dit is zo geweldig. God zij de eer, onze relatie is nu erg hecht en we leven allebei weer gelukkig. Als u een soortgelijk probleem heeft, neem dan nu contact met hem op en laat uw probleem voor eens en voor altijd oplossen. Ik ben ook een levend getuigenis

    ReplyDelete
  4. O Janey that is strange to fall from summer into winter with snow! But it looks beautiful I must agree...:)

    ReplyDelete
  5. Dearest Janey,
    At your altitude, the climate of course works different. We had frost high in the mountains in Indonesia which is right at the equator. But snow we never saw there.
    Hope that you still get to admire the change of the Aspen...
    Hugs,
    Mariette

    ReplyDelete
  6. I have a friend in Denver and she said the temps dropped 60 degrees in one day. Very crazy weather. However, it is pretty to look at out your window.

    ReplyDelete
  7. Fantastic - Just What I Wanted To See - The Heat Is Coming So The Vegetation Will Begin To Color Up Soon - Happy September And Soak Up That Atmosphere

    Cheers

    ReplyDelete
  8. Yep - here in Breckenridge, too. It's been downright cold. I still have my container plants covered. Will try to give them some sunshine tomorrow.

    ReplyDelete